Thursday, November 26, 2009

miss my neighbour...

miss him so much...dsbbkn misunderstanding between us so kitorang decide pts shabt..sengalkn..tp serius bkn itu yg aku nakkn..tp nak wat camner dah takdir..b4 ni die la satu2nyer kwn laki yg bleh diharapkn..serius best gile kwn ngn die..die bnyk bantu aku dlm ape skali pon..cube byngkn aku yg perangai cm childish ni nak die instllkn sim dlm laptop..sedangkn mase 2 dah kol 12 mlm..die sanggup dtg umah aku semata nak wat aku happy..kitorang penah share mknan yg wat sndr..mean that aku wat choclatechip,n die wat kek batik..then kitorang past2 mknan kitorang..rindu semua 2...die jgk yg tlng aku blaja driving sampai la aku lulus..Ya Allah buka la ati die utk terima aku kembali sbg seorang shbt..im so sorry for everything n thank u coz pnah hadir dlm idup aku..i need u my bestfrend..

No comments:

Post a Comment