Friday, November 20, 2009

melaka trip!! 18 oct.2009




lg 2 minggu nak final kak qarqa plan nak g melaka..then aku pon join skaki..heheh..best gle hang out ngn kak qarqa ngn kak ejow..bleh jd sengal aku dbuatnyer..kitorang grak ke melaka dah lewat skit..ingat nak g pantai dlu..tp dsbbkn kak qarqa bgn lambat kitorang terus g dataran pahlawan sbb nak tgk cite popurdom..ntah btol ker aku eje ni..lantak la.heheh..bfore start kitorang g ronda2 dlu cari brg..mcm aku biase la time shoping rambag mate ooo..semua nak beli..dapat la 1 beg ngn 2 psg baju..2 pon rase cam x cukup..nak beli kasut tp xde yang menarik..kak qarqa ngn kak ejow pon beli baju gak..msg2 ade barg sendiri..tp sumpah kt dataran pahlawan xde kedai yg best..maybe sbb baru bkk kot...restoran pon x menarik..nak x nak kene la mkn b&w..mkn yg x penah aku sentuh..first time..mmg x best..hahah.then time wayang pon dah nak start..dah msk wayang lain la cite..aku serius klo cite ,elayu mmg ngantuk..bkn aku yg tgk wyg. tp wyg tgk aku..aku dah nguap bnyk kali n dah sempat tdo dah dlm wayang..kak qarqa ngn ka ejow releks lg..cite popudom 2 bleh la..biase jer bg aku..then lps tgk wyg kitorang g pantai..yea!!!!!!..best gile kot kt pantai.. kitorang lepak sampai mgrib then trus g jj..mkn mkn dan mkn...dlm kol 10 kitorang grak blk ker uitm...then sampai bilik x inagt dunia terus tdo..zzzzzz..penat sngt seharian bjlnn..masuk bilik la tgk bilik dah kemas..terpegun aku tgk bilik sndr begitu kemas..kak su wat clearance sorang2..thanks kak sue...so bwh ni aku sertakn gamba kitorang yg happy lg seronok..ngeh..daaaa


No comments:

Post a Comment